Friday, December 23, 2011

sqaush bloemen


Gebakken Squash Bloemen - A Summertime Treat


Gebakken courgette bloemen (bloemen)

Gebruik pompoen, pompoen of courgette bloemen voor dit heerlijke recept dat altijd zo populair is in Italië. Als je een tuin en plant elke vorm van pompoen, je weet hoe het wonderbaarlijke groei spurts zijn in de hitte van de zomer. Normale grootte massa in de ochtend en diner. Wat kan en moet gebeuren. Groter is niet beter in dit geval.

Smoren de bloemen zal helpen om de verzameling te verminderen en wat er nog te groeien in de vrucht die ze mooi zijn.

Vaak aangeduid als 'shoodeals' (tenminste dat is wat mijn vader ze noemde en wat lijkt op), deze gebakken pompoen bloesems zijn heerlijk maakt niet uit wat je noemen. Niemand die ik ken, die spreekt vloeiend Italiaans, of rechts van de boot, heb je ooit zoiets als dit recept of de naam gehoord. Dus, ik krijt dit tot een traditie van alle single familie en / of voedsel. Ik weet dat vele anderen hebben zoiets voorbereid. Sommige "gourmet" en anderen niet. Ze zijn allemaal goed.

Dit is absoluut een heerlijke zomer te behandelen, knapperige, smakelijke en uniek!

Ingrediënten:

24 mannen courgette bloemen (met stengels)
4 kopjes koude persing van de zaden van pinda's of druivenpitolie
2 kopjes bloem gekruid met peper en zout

Verwijder voorzichtig het Pistal uit elke bloem en snijd de stengels ongeveer 1 cm. Zorg ervoor dat de bloemen volledig droog zijn voordat u verder gaat.

Mengsel van water en bloem tot een pasta-achtige consistentie die de vacht van de bloemen. Na het dompelen van de bloemen in het beslag van bloem, hen in staat stellen om het overtollige laten vallen voor het bakken.

bloemenwinkel leeuwarden
In een 12-inch koekenpan, warmte een centimeter van de olie tot het warm is, maar niet roken. Het moet ongeveer 365 graden op een thermometer snoep. Saute een paar minuten krokant en goudbruin aan beide kanten. Laat ze uitlekken op absorberend papier, breng op smaak met zout en serveer warm.

Ik kan nog steeds proeven van deze, maar ik ken niemand die weet hoe hij MgO als hun top thatake. By the way, toen ik een kind was, deze bloemen werden geschonken door planten is in de zomer. Dingen zeker zijn veranderd.

Mijn moeder stierf voordat hij kon zijn recept te krijgen, maar ik vond er een die er identiek zijn.

Hieronder is de naam. De site adres wordt weergegeven in mijn auteur bio doos dat het einde van dit artikel. Geef haar wat respect.

Oma gebakken Courgette Bloemen:

Tegenwoordig worden de bloemen vaak gevuld met geitenkaas of een andere vorm van kaas vóór het dompelen beslag en frituur. Ik zag dat de keuken van Mario Batali show, Zeer Mario, de Food Network. En 'dat ding Gourmet weer.

Echter, gourmet of niet dit is een spectaculair en uniek bijgerecht, voorgerecht of hors d'oeuvres. Wanneer u wilt.

Dank u zeer voor het lezen van mijn artikel. Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben.

Als u meer wilt weten over recept van haar grootmoeder kennen, bezoek:



Wilt u meer weten over Big Italiaanse keuken weten? Pak een vrije, hoofdstuk Geladen recept uit mijn kookboek, "Italiaanse Big Budget Straat" op:

No comments:

Post a Comment